Hemma

Skolan var helt ok. Saknar min gamla klass bara. Jo, jag går fortfarande i samma skola i samma klass men det har kommit massa nya det blir lixom inte samma sak!
Schemat var dock inte det jag hade väntat min slutar som tidigast 5 i 3. vet inte om jag kommer palla.
Blir nog mycket "sjuk" och "försovningar" det här året. Vet att jag förstör för mig själv genom att hålla på såhär men jag orkar bara inte. Känns världeslöst.
Ska med klassen till något bad imorgon, ska väll bli okej, dock kommer inte jag bada. Säkert svinkallt ivattnet ute. Men ska ta med mig en kudde och filt för kommer slockna är jag nästan hundra på.
Är sjukt trött just nu, ska ta och läsa lite bloggar och ta någonting att äta.
Bilder från idag kommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0